tentang aku | Cik Siti

Sunday 1 July 2012

tentang aku



korang kenal sapa aku???? (mesti la tak kan kan kan...sebab aku bukan anak tan sri....datuk pun bukan....)

memandangkan follower aku meningkat hampir 2 kali ganda dalam masa seminggu....(aku ingat lagi, seminggu yang lepas, follower aku hanya 200++...sekarang da 400++)

jom aku cita sikit pasal aku ni.....

NAMA PENUH : SITI FATIMAH BINTI IDRIS

NAMA KAT BLOG : CIK SITI (bukan tikus k)

TARIKH LAHIR : 23SEPTEMBER 1991 (kot2 la ada nak bagi hadiah ka kan...hehehe)

TEMPAT TINGGAL : SUNGAI PETANI , KEDAH (aku orang utagha naaa)

SEJAK BILA AKU BUAT BLOG? : TAHUN 2010 (kalau tak silap bulan 12 kot)

TARAF PENDIDIKAN : DEGREE IN MEDICINE UKM (tapi aku belajar kat AUCMS...sebab tuu aku ada banyak tulis pasal AUCMS.....)

ANAK KEBERAPA? : SULUNG DRPD 4 ORANG ADIK BERADIK

BMI : NORMAL



tuu ja kot yang general pasal aku....
kalau nak more specific, ikutilah perkembangan aku dalam dunia blog ni....
kadang2 aku luahkan perasaan aku kat entry2 aku...kalau korang selalu baca entry aku (yang dulu) korang akan tau la aku ni macam mana.....maybe sebab entry yang baru2 ni aku takkan cerita pasal diri aku banyak sangat la macam dulu....sebab aku rasa aku ni da matang...and tak patut buat blog aku ni sebagai diari untuk aku lepaskan segala emosi aku......hehehheh....cheewahhh ayat...tapi sekali sekala, akan ada jugak la.....sebab nanti korang ingat aku ni tak da perasaan pulak......huhu....

ouh...kalau rajin add la aku kat FB....tekan ja butang kat tepi tuu.....(icon FB)....then korang msg aku bagitau korang ni dari blog aku...sebab selalunya aku takkan approve orang yang mutual friend dia ngan aku tak ramai.....inform dulu k.....

hihihihi

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...