santai petang | Cik Siti

Tuesday 3 July 2012

santai petang

assalamualaikum and a very good evening....

maybe hari ni tak banyak entry yang akan aku post kot....sebab aku tengah pening ngan bil and sewa umah lagi......deposit untuk sewa umah lama pun tuan umah tuu tak bayar pun...member2 ada kol...tapi dia ta angkat fon.....

KAMI KENA TIPU KAH???


ntah la..tak tau nak cakap apa da....hurmmmmm

jom usha apa yang ada dalam purse aku nak tak????

ni ja yang ada...resit ja lebih.....maybe aku patut panggil purse tuu tempat letak resit bukan letak duit.....hahahah....
ok la...aku pun ada benda lain lagi nak buat....

selamat bersantai bersama ahli keluarga ya...

3 comments:

  1. owner awk tk jwb fon? dlu owner ika, dia gtaw pd kami, last month dduk umh swa, tk prlu byr, kira tolak depo terus.

    ReplyDelete
  2. heee.....duit nk msok bkn main senang.nk kuaq mcm ayaqq jaaa

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...