hantaran bersama air mata | Cik Siti

Sunday, 15 July 2012

hantaran bersama air mata

assalamualaikum....

tajuk entry sangat tak boleh BLAH!!!

tadi makcik2 aku buat la hantaran untuk esok...
hari pertunangan crush aku...hahahha...sapa yang tak tau cerita, sila tengok sini....
da tengok kah???
hahahhahaha...sengal la aku ni.....
tadi dia ada datang umah sebab nak tolong mak dia (makcik aku) untuk gubah hantaran....hehehe..aku pun tersipu sipu malu la...ahaks.....(ngok ngek aku ni)


ada la dalam 5 dulang hantaran dan akan dibalas 7 daripada pihak perempuan....huhu....
dulang hantaran tuu apa yang aku dengar la, dia tempah...so tadi just letak and adjust2 sikit la barang2 kat atas tuu.....hehehe...

ok la...aku pun nak tido da....


p/s : tajuk entry aku main letak ja...tak ada air mata yang melimpah pun...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...