Nuffnangers who recently read your blog | Cik Siti

Friday 27 July 2012

Nuffnangers who recently read your blog

assalamualaikum....

aku nak tanya sikit ni...blh dak?????
kalau tak boleh pun aku still nak tanya.............

"Nuffnangers who recently read your blog"


tuu apa maksudnya???

kalau aku pakai Google translator tuu jadi cam ni....

"Nuffnangers yang baru-baru ini membaca blog anda"

berdasarkan daripada google translator tuu....maknanya apa yang aku paham la "orang yang pakai nuffnang...yang membaca blog aku"....

bila aku buka nuffnang...then nampak benda ni.....
ha, cam mana tuu?? padahal aku tengok ramai yang comment kat entry aku tuu pakai nuffnang....

adakah diaorang hanya comment tapi tak baca entry??

MANA MUNGKIN MACAM ITU.....

so sekarang aku nak tanya...apa benda "nuffnangers who recently read your blog tu"???


5 comments:

  1. mungkin yg ada status gliteratti kot..yg dia kira gtu..hakhak..sy pun tak pham cgttttttt

    ReplyDelete
    Replies
    1. cik siti ada da glitterati status tuu...huhuhu...

      Delete
  2. ika xpenah bukak nuffnang ika. hihihihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...