his "E" day | Cik Siti

Saturday, 14 July 2012

his "E" day

assalamualaikum and a very good evening...

tomorrow, my childhood crush will go to Kelantan for his engagement....hahhaahha...
lawak kot...dulu aku pernah suka kat dia......

ramai kot childhood crush aku....(jangan main2...asal comel + handsome...aku da suka....maklumlah tak matang lagi masa tuu)....

ngok ngek la cik siti ni....sudah2.....esok parents aku akan ikut sekali jadi rombongan meminang cik kiah...
aku??
tak ikut la....hancur luluh hati ini mengenangkan crush hendak bertunang....ahaks.....

dia tuu cousin aku....sebab tuu la parents aku ikut skali..kalau tak tak dak maknanya diaorang nak ikut....

dulu masa kecik2 semua orang yang aku suka semua adalah cousin aku (sengal betul aku ni)....ahhhh korang pun mesti pernah kan kan kan...TIPU la kalau tak pernah suka kat cousin sendiri.....=P
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...