Cik Buaya 1st GiveAway : Choose Your Prize | Cik Siti

Friday 13 July 2012

Cik Buaya 1st GiveAway : Choose Your Prize

assalamualaikum and a very good morning.....


wahhhhhh...agak lama gila aku tak update entry......nak tau kenapa????????? BIAR LAH RAHSIA....hanya orang2 tertentu saja yang tau....:'(

disebabkan ada orang tag cik siti kat kat GA ni....(nak tau sapa, klik SINI)


klik banner kalau nak join k......


GA ni, kita boleh pilih hadiah mana kita nak....hehheh

BEST KAN KAN KAN!!!

so dengan ini cik siti nak pilih la hadiah mana cik siti nak.....

Wang Tunai berjumlah RM50

nak tau sebab apa tak???
sebab yang lain2 tuu aku tak perlu sangat....camera?? aku bukannya reti photographer.....
make up lagi la....mana ada aku make up2 segala ni....
topup??
tak perlu...sebab aku pakai Whatsapp

hehheh...demand tak aku?? rasanya tak la kan...sbb tuan punya blog sendri yang suh pilih....heee


kat sini aku tag

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...