ahhhhh...SUDAH!!! macam mana ni?? ada follower yg ke 500 KEDUA | Cik Siti

Wednesday, 18 July 2012

ahhhhh...SUDAH!!! macam mana ni?? ada follower yg ke 500 KEDUA

assalamualaikum.....

aku ada follower yang ke 500 dua kali???


APA???!!!



tak pecaya ka???

tengok ni


ok, korang nampak dah???

so, macam mana aku nak buat ni??
yang follower ke 500 pertama aku da buat buat entry....kalau nak tengok, klik sini....

tapi tadi tetiba ternampak ada follower yang ke 500 kedua....
ermmm, macam tak adil la plak kalau aku tak buat entry untuk dia.....
tak pe la, bukannya rugi pun kan kan kan....tak guna sesen pun duit poket aku......

terima kasih ye kepada abiwan sebab jadi follower cik siti yang ke 500 kedua.....
kalau korang nak tengok blog dia, sila klik sini



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...