link EXCHANGER.... | Cik Siti

Tuesday 17 July 2012

link EXCHANGER....

assalamualaikum....

hope korang tak tido lagi la ye.....
entry kali ni aku nak bagitau kat korang pasal link EXCHANGER.....idea ni datang selepas hanif comment kat entry cik siti dan bertanyakan untuk menukarkan link cik siti dengan link blognya.....

pastu aku terpikir la satu benda ni....
nak buat jugak link exchanger...keranya dua dua blogger ada benefit....


keranya, aku letak link dia, dia akan letak link aku....ini tak sama dengan segmen yang cakap lepas join segmen, tuan punya segmen tuu akan letak link blog peserta.....ini benefit kat seorang saja...iaitu peserta dan bukannya tuan punya segmen.....(mmg la peserta akan ramai...tapi ramai nya hanya untuk masa segmen tuu berlangsung la....kalau hari2 seterusnya?? MACAM MANA PLAK kan kan kan?)

kat sini, aku nak tanya, sapa yang nak masuk dalam link EXCHANGER aku??

syarat dia korang kena letak link http://eimah2328.blogspot.com/ dalam bloglist korang...BOLEH???

dan juga jangan lupa comment dan bagi link blog korang sekali....so boleh la aku jengah dan juga add dalam link EXCHANGER aku ni.....hehehe

1 comment:

  1. klu da mmg lame ade dlm bloglist sy, boleh awk letakkn link sy kt bloglist awk jugak ke?
    http://anzulnashome.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...