believe it or not? | Cik Siti

Friday 27 July 2012

believe it or not?

assalamualaikum....

sapa suka makan ais krim McD???
sapa suka makan McFlurry???

believe it or not.....

semalam first time aku makan McFlurry Oreo yang aku beli sendiri dan 100% dimakan oleh aku.....

(abes selama ni memang kau tak pernah makan ka cik siti oii?)

memang la pernah makan...awat la sengal sangat soalan tuu.....kau ingat aku ni ketinggalan zaman sangat ka??

tapi kalau aku makan mcflurry sebelum ni aku share dengan adik2 aku...tak pun ngan member2 aku....sebab aku punya favorite adalah sundae cone yang biasa....(jimat sikit)

sebab tuu la muka happy semacam...(abaikan background tuu...pic ni di snap secara tidak sengaja....lepas snap baru nampak background tak berapa nak cantik)

4 comments:

  1. dya pun suka sundae cone tu..bukan sbb murah tapi sbb mmg sedap sgt..ahhaha

    ReplyDelete
  2. hish time pose plak dpt entry cmni.. sabor.. nti nk try lah!

    ReplyDelete
  3. feveret ika dari dulu sampai skrg.oreo mcflurry ^^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...