important for u BLOGGER | Cik Siti

Tuesday 3 July 2012

important for u BLOGGER

assalamualaikum and a very good evening....

agak2 terasa dirinya blogger, sila baca ni ye....



ni la jadinya.....korang please sesangat kalau nak buat private pun agak2 la.....
ni nak buat mcm mana ni?? dia comment kat entry aku...tapi tak tinggal kan link....aku klik nama dia...tapi benda ni yang keluar...ha, sapa yang salah....


so please la kalau nak selamat, tolong letak skali link korang masa korang comment tuu.....
bukan salah aku tak mau BW kat blog korang.....aku nak...TAPI benda2 macam ni menghalang rutin harian aku sebagai BLOGWALKER (ada ka perkataan tuu???)...hahhaa


apa2 pun, check balik nak profile korang tu.......

and agak2 sapa ada follow aku kat SINI

aku nak sarankan follow aku jugak dekat main blog aku....aku da tulis entry kat blog aku yang satu lagi....kot2 la ada yang terlepas pegi blog sana....sebab blog yang tuu, aku buat sebab kos aku tuu memerlukan kami (aku ngan member2) aku buat blog...diaorang just nak ajar ja....nak follow sana pun boleh....tapi blog tuu tak semeriah blog ni la (meriah la sangat blog ni pun).....


ouh...lagi satu.....tolong la letak widget follower tuu kat tempat yang senang blogger nampak dan senang untuk follow

5 comments:

  1. betul2 selalu jd mcm ni kadang2 mcm bosan jer....ade tuh button follow pun xdak geram jer...

    http://myaleo.blogspot.com/2012/07/jom-join-segmen-ary-and-gang.html

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum..datanglah belog sy..hehe..sy dah follow awk..

    ReplyDelete
  3. raihan pon suke follow blog yg ade widget follower 'join this site'

    ReplyDelete
  4. zieya pun penah kena jgk..heran..tpi bia la..dia sniri la phm napa zieya x pnh jengahhhh blog dia..sebab dia private kan la...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...