rumah beli vs. rumah sewa | Cik Siti

Tuesday 3 July 2012

rumah beli vs. rumah sewa

assalamualaikum....

entry sebelum keluar gi makan.....
berdasarkan tajuk di atas, rumah beli vs rumah sewa....

amboi...banyak pulak duit aku ye nak beli umah....heeee...tuu umah mak pak aku la...haish....rumah sewa plak aku share ngan member2....so senang aku nak gi kelas.......


ni rumah beli....



ni plak umah sewa....ahaks.....




yang mana pilihan kamu......

MESTI la aku pilih rumah BELI!!!!!!


nasib baik la sekarang tengah ujan kat umah sewa.....kalau tak, memang berkuap (panas) kalau lepak dalam bilik lama2,....

3 comments:

  1. utk kepuasan diri sendiri, better rumah beli. tp belum mampu nak beli sendiri, msh menyewa lg..huhuhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...