malam tanpa entry | Cik Siti

Tuesday 3 July 2012

malam tanpa entry

assalamualaikum...
hey korang tengah wat pe tuuu??? cik siti rasa malam ni tk ada entry kot nak di kongsi....

hanya nak mengumumkan tarikh berpuasa bagi seluruh negeri2 di tanah melayu....pergghhhh...


tak da makna nak umumkan tarikh berpuasa.....

aku nak mengumumkan malam ni sesi blogwalking aku...kalau agak2 korang nak aku terjah blog korang malam ni sila la comment di bawah ini...yang paling penting letak link...ITU WAJIB!!!...orang yang comment tapi tak letak link cik siti tak nak gi blog tuu..huhu...(aku just nak biasakan korang letak link setiap kali comment...aku pun sama jugak...kadang2 excited sgt nak comment sampai lupa letak link sendiri...hehe)

1 comment:

  1. jemput singgah blog eyqa..
    http://chocolateholic4eva.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...