cool blog | Cik Siti

Tuesday 20 November 2012

cool blog

assalamualaikum.....


korang tau apa itu "cool blog"???

mesti korang pikir blog yang cool kan (err macam tak dak beza pun)....
ha...ni la cool blog tuu.....
masa mula-mula kawan aku bagitau pasal bubble tea kat cool blog ni aku rasa macam WOW la.....macam mana boleh ada bubble dalam tea....agak terkezut di situ ya......sebab aku ingat bubble tuu macam buih sabun tuu.....seriously naif gila aku masa tuu.....

bila orang cakap bubble tuu macam pearl....hah, lagi la terkezut.....macam mana boleh macam mutiara pulak =_="

itu lah aku....sangat SENGAL!!!!



lepas balik kelas tadi ternampak la iklan dekat tepi jalan.....dia tulis "Now OPEN, cool blog at Bertam Indah"


walaweyh....aku dengan member aku apa lagi...balik rumah terus solat Asar then siap2 (tak la siap2...pakai baju gi kelas tadi ja pun =P) pergi cari cool blog tuu....

ignore that jerawat.....tapi muka aku da better sikit kot dari dulu lepas pakai pencuci muka Clinique dan juga Daiso charcoal mask tuu......parut jerawat pun da makin hilang...kalau tak dulu, memang bertompok tompok jugak la....heeeee


inilah cool blog yang aku beli......perisa Chocolate......sesungguhnya cik siti suka chocolate....^^


p/s : now, cool blog in bertam indah....so tak payah da pergi jauh2...balik kelas ja boleh terus singgah =P

4 comments:

  1. tumpang lalu... ada entry same lah... same sikit...haha
    http://rafiq-icelemontea.blogspot.com/2012/07/cara-mudah-mendapat-cool-blog.html

    ReplyDelete
  2. area mne nie ? mmber carik tak jmpe lg nie ..huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...