BR1M...apakah? | Cik Siti

Friday 2 November 2012

BR1M...apakah?

assalamualaikum.....

korang tau tak apa itu BR1M????

ok, bagi yang tak tau dunia semasa macam aku ni, jom la kita sama2 setadi (study) pasal BR1M ni....
(macam tak dak kerja ja aku nak study pasal BR1M ni....banyak lagi buku medik aku nak study)....

tak pa la....sekarang ni aku nak relax2 kejap.....heee...mood study pun tak sampai lagi....dia (mood study) pegi mana ntah sejak hari Isnin hari tuu....

now, study about BR1M....

1- what is BR1M?
BR1M adalah Bantuan Rakyat 1 Malaysia....as u all know, nowadays our government has made many things that end up with R1M which is dot dot dot Rakyat 1 Malaysia....such as KR1M = Kedai Rakyat 1 Malaysia...


2- who can get this BR1M??
RM500 for ketua rumah yang bergaji kasar RM3,000 ke bawah...
dan juga RM250 kepada individu bujang berumur 21 tahun dan ke atas (lahir tahun 1992 atau tahun sebelumnya) dengan gaji kasar RM2,000 sebulan.....

study basic2 saja....aku tak mau study lebih2...kalau korang nak tau, korang boleh klik link kat bawah ni...

more about BR1M...click HERE....

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...