review " Istanbul Aku Datang " | Cik Siti

Friday 9 November 2012

review " Istanbul Aku Datang "

assalamualaikum....


semalam aku jadi bidan terjun (err tak tau la peribahasa ni aku pakai dengan betul or tak)......sebab semalam memang tak plan kot nak gi tengok.....tapi lepas solat Asar tetiba terus terbuka pintu hati nak ikut housemate p tengok......heee.... (ayat tak leh blah, terbuka pintu hati konon)

so now aku nak buat review sedikit (tak leh wat banyak2...satgi tak syok la kalau korang nak pi tengok)

first word that come into my mind is 


BEST!!!!

tak RUGI kalau tengok......siyes2....

cerita ni menampilkan Tomok, Lisa Surihani dan Beto......cerita ni dirakamkan kat Istanbul....tempat dia sangat cantik....tambah2 Aya Sofia, Istanbul.......


comel ja Lisa Surihani berlakon ngan Beto.....

cerita ni mengisahkan seorang perempuan (Lisa), pergi ke Istanbul semata mata nak boyfriend (Tomok) dia melamar dia....dia gi sana amik short course (3 bulan)...dan dalam masa 3 bulan tuu dia nak pujuk boyfriend dia....Tomok ni belajar kat Istanbul...amik Medic....perghhhh...medic tuuu.....

masa Lisa sampai dekat Istanbul, dia duduk kat rumah boyfriend dia bersama dengan kawan2 boyfriend dia yang lain.....lepas satu hari, boyfriend dia suh cari rumah kat tempat lain...sebab tak manis orang tengok......


masa Lisa nak mencari rumah...banyak benda yang berlaku.....teeettttt...aku tak mau cerita.....korang kena tengok sendiri...masa bila pulak si Beto tuu muncul.....ha, tuu kena tengok la...mana boleh cerita...nanti tak surprise laaaaaaaaaaaaaaa.......


SERIOUS BEST!!!!!!!!!




4 comments:

  1. alaaaa..husb akak x minat citer melayu la. xkan nk layan sorg2 pulak kan. huhuhu

    ReplyDelete
  2. BEST citer ni..puas hati tengok..! =D

    ReplyDelete
  3. mcm bes je..klau ada msa leh tgk nnti..

    ReplyDelete
  4. Ramai yg ckap bagus citer nie..belalang x sabar nak g tgok ahad nie..huuuu...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...