memang masalah | Cik Siti

Thursday 15 November 2012

memang masalah

assalamualaikum....

like seriously korang penah rasa tak benda ni?????benda yang membuatkan korang sakit hati yang terlampau sangat2.....dan benda tuu da buat berulang ulang kali...tapi tetap LUPA....

benda tuu ialah password dan email!!!

maybe bagi korang tak kot...aku ja yang hadapi masalah macam tuu.......disebabkan aku pun tak ingat berapa ratuskah email dan password aku (baget artis la tuu).....aku senang lupa segala password atau email yang aku gunakan untuk sign up mana-mana website......kadang-kadang password FB pun aku boleh lupa tau......

sebab FB aku ni memang aku set jadi "remember me" and please don't forget me....ok, aku main2 ja.....tapi seriously la....sebab malas punya pasal, aku buat la macam tuu.....setiap kali online ja, terus masuk profile kita...tak gaduh sign in bagai.......

just now i encounter some problem regarding to this....my churpchurp tak boleh nak sign in pulak.....tekan lupa password, dia suruh isi email...bila da isikan email, dia kata email invalid or tak berdaftar dengan churpchurp....nasib baik tak banyak sangat earning...erm....

nasib kau la cik siti......tapi kan...nasib baik aku tak lupa password Says....kalau tak, memang menangis tak berlagu la......

ok, da lama kot aku tak update earning says...jom tengok sikit....

earning yang sebelum ni aku da cash out...nak tengok?? SINI

by the way....kalau korang nak join....korang join la...tak rugi apa2 pun....daftar free...bukannya kena duit pun.....klik SINI untuk daftar...





4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...