anda bila lagi? | Cik Siti

Tuesday 13 November 2012

anda bila lagi?

assalamualaikum....

nak tau tak apa yang korang terlepas?????? but masih belum terlambat.....(suka tak?)

macam korang tau, aku ni bagi sewa tempat iklan.....sebelum memulakan pembayaran, korang akan dapat FREE trial selama 2 minggu...ni hanya untuk bulan NOVEMBER.....aku ulang, HANYA UNTUK BULAN NOVEMBER 2012 sahaja....


seperti yang korang lihat di atas, sudah ada dua orang yang berminat untuk letakkan iklan diaorang kat blog aku......iaitu, belalang dan juga FD....(FD ni adalah blogger...tapi dia iklankan dia punya on9 shop....kalau nak tau FD ni sapa....klik SINI)

belalang punya banner aku ambil daripada blog dia sendiri memandangkan dia memang da siap ada banner...so senang sikit....copy, paste ja.....and for FD, tuu banner aku buat, sangat2 simple....simple gila....serious aku cakap, SANGAT SIMPLE......sebab dia tak dak banner...so this temporary banner la.....

ouh, btw....sesapa yang tak dak banner.....tapi berminat untuk letak jugak iklan....bagitau aku...aku buatkan temporary banner.....tapi maaf la...sangat simple....huhu

and lagi satu...aku pakai bitly.com....senang untuk track stats berapa orang yang click korang punya link.....so that aku tau la iklan2 yang aku pamerkan tuu mendapat sambutan...satgi aku kutip duit...tapi tuan2 punya iklan tak dapat advantage buat apa ye dak........

belalang and FD, thank you so much....senang berurusan dengan korang ^^

p/s : ada satu lagi tempat kosong....kalau berminat sila pm aku dekat FB...ataupun email aku kat fuzz_i3@yahoo.com.....


4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...