RM60,000 menunggu | Cik Siti

Monday 12 November 2012

RM60,000 menunggu

assalamualaikum.....

memandangkan aku hanya cuti seminggu dan bukan sebulan....so, aku nak update blog macam orang gila....(ok, tak la macam orang gila sangat).....tapi aku akan cari idea untuk update setiap hari dan kalau boleh setiap jam (ni aku memang tak boleh buat).....

kalau korang nak tau....acer sekarang ada buat PROMOTION.....

nak tau apa PROMOTION dia???


korang beli mana Acer computer then installed with Window 8....hanya dalam jangka masa yang ditetapkan saja.....kalau korang beli sebelum ataupun selepas waktu yang dia bagi, memang tak dapat la......

kiranya sapa2 yang laptop dia memang dah uzur...dah nazak bagai...tunggu masa nak lingkop ja, aku sarankan sementara Acer dok bagi promotion tuu....sila2 pergi beli.....kalau tak rugi bak hang.....

nak tau lebih info, jom ke SINI

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...