mengandung vs. mengidam | Cik Siti

Sunday 1 July 2012

mengandung vs. mengidam


berdasarkan tajuk di atas, entry ni ada kena mengena dengan mengandung dan juga mengidam.......

memandangkan tajuk kat atas tuu mengandung, jangan la pulak pikir cik siti ni mengandung (walaupun 10% daripada pembaca entry ni akan pikir aku mengandung)

aku cuma mengidam ja...maybe "mengidam" tuu tak sesuai untuk aku yang tak mengandung ni, meh aku ubah jadi "teringin".....

aku sebenarnya teringin nak makan DURIAN.....satgi aku tak kera...aku nak jugak suh ayah aku beli durian....dia da janji ngan aku nak beli...sebab hari tuu member aku ada ajak aku pi dusun durian kat Baling, tapi ayah aku tak bagi...n dia kata dia nak beli 20 bijik durian kat aku....tp sampai sekarang tak beli pun...huh..lama gak la aku kempunan makan durian....(agak2 sapa nak buat GA aka giveaway tuu, sila considerkan hadiah yang korang nak bagi tuu dengan DURIAN...hahahh...CONFIRM aku join)

suda2 la tuu dengan durian....meh aku nak cita pasal tajuk aku tuu.....

mak aku pernah mengandung (ya la...kalau tak pernah, dari mana aku datang)....and pernah mengidam masa mengandung kat aku....nak tau dia mengidam pa????????????
--
--
--
--
--
telur yang dia mengidam aku tak tau la macam mana...ni telur yang aku goreng semalam....tambah kicap....perghhhhhhh

tapi serious la...orang cakap kalau mengandung and ngidam tuu maknanya anak dalam kandungan yang nak makan....sebab sampai sekarang aku tak pernah jemu makan telur.....


sebab tuu muka aku pun macam telur...hahahha

aku ni pulak jenis yang cerewet....kalau telur kuning tuu masak sampai keras....aku takkan makan....tapi kalau dia still cair, tuu aku suka....nyum nyum.....tapi lepas makan tuu kena basuh mulut...gosok gigi segala sebab bau hanyir.....hehehe....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...