aku pun nak jugak..... | Cik Siti

Friday 6 July 2012

aku pun nak jugak.....

assalamualaikum and a very good morning....

aku tak tau la kenapa aku rasa jerawat ni memang suka ja kat aku......lepas hilang satu, naik lagi satu.....rasa macam muka ni da terlalu "subur" untuk jerawat tumbuh....nak kata muka aku ni berminyak, TAK JUGAK.....

tempat2 yang dia(jerawat) selalu naik :

1- kening
2- between kening
3- dahi
4- and the most worst place is dagu....(tuu memang tempak membiak paling "awesome" la bagi jerawat......


orang cakap jangan makan kacang...ok aku tak makan.....tapi naik jugak....so sekarang aku bedal ja la makan kacang tuu......letak oxy pun asyik dok macam tuu......lepas hilang, dia tinggalkan kenangan paling "INDAH" kat muka aku.....

aku da tak tau macam mana nak handle.....


tuu member aku....muka dia sangat licin and aku rasa segan nak snap pic ngan dia.....alih2 dia yang ajak snap pic skali....


untung la kan...hehe


aku hanya pakai compact powder / BB cream + lip balm ja kalau nak keluar umah....


3 comments:

  1. asenye compact powder tu yg tak sesuai kot . mcm kite tak leh nak pkai compact powder tu klu tak mesti jerawat, hehe . kte pakai bedak safi tu je :D

    ReplyDelete
  2. salam...
    actually there is an injection u can take to get rid of pimple semua ni :)
    works better than all those cream

    ReplyDelete
  3. raihan pon ada masalah mcm nie. tp kat pipi ngn dahi je. =(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...