korang tau tak?????? | Cik Siti

Monday 2 July 2012

korang tau tak??????


korang tau tak???

kebanyakkan entry2 yang aku update sekarang ni idea2 datang waktu bila????????????????

--
--
--
--

idea2 datang waktu aku nak tido.....orang selalu cakap, kalau tak leh tido "count the sheep".....

aku kalau tak leh tido, aku usha2 blog orang...then tiba2 akan ada idea datang dari kepala otak ni


lepas tuu aku pun tulis la kat memo pad dalam fon aku ni....
pastu baru blh tido dengan tenang nya....then keesokkan hari nya lepas lunch, baru tengok balik apa yang aku tulis semalam...and update blog...hehhehe


korang macam mana plak???
idea mai dari celah mana??????

saja nak kongsi2 pengalaman.....

^_^


kalau korang belum join GA dari cik balqis...sila la join....
klik SINI

2 comments:

  1. bestnya! dpt je idea terus tulis kan, at least idea tu x hilang. mcm akak ni ha time nk tulis n3, time tu xde idea dh. hahaha

    ReplyDelete
  2. hehehe, ena time kepala otak tengah tenang dan x runsing... bru idea datang mncurah2 ke ladang gandum.. tp waktu menulis mesti waktu tgh mlm... namun, sblm tu, isi nk diolah ena simpan dlm kepala dlu.. heheheh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...