sticky note warna warni | Cik Siti

Wednesday 4 July 2012

sticky note warna warni

assalamualaikum and a very good morning....

harap korang tak jemu la ye baca entry aku.....

ni sticky note warna warni yang aku beli selepas aku tengok adik aku punya sticky note yang warna warni...
aku beli ni dengan harga RM8++ (aku rasa agak la mahal...tapi disebakan warna warni and aku suka sangat2....aku pun beli)


ha, nampak tak??? ni aku dapat idea setelah aku baca entry yuyu zulaikha....


SURAH-SURAH PELINDUNG...

Surah Fatiha
 melindungi diri daripada salah satu marah ALLAH.

Surah Yaseen melindungi diri daripada dahaga di Hari Perhitungan.

Surah Waqi’ah melindungi diri daripada kepapaan dan kemiskinan.

Surah Mulk melindungi diri daripada azab kubur.

Surah Kauthar melindungi diri daripada ancaman musuh.

Surah Kafiroon melindungi diri daripada mati dalam kekufuran.

Surah Ikhlas melindungi diri daripada munafiq.

Surah Falaq melindungi diri daripada kecelakaan.

Surah Naas melindungi diri daripada bersangka buruk.

5 comments:

  1. saya pun suka sticky note warna warni. baru je baca emel psl surah2 ni. :)

    ReplyDelete
  2. sy time kja skrg byk pkai bnda ni time stdy xde plak..haha

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum Cik Siti..

    Wow hebat idea ni...kreatif...biasanya minda manusia cepat ingat n peka dengan warna...hu3

    www.mylovely-cats.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. salam sukses gan, bagi2 motivasi .,
    Hargailah hari kemarin,mimpikanlah hari esok, tetapi hiduplah untuk hari ini.,
    ditunggu kunjungan baliknya gan .,.

    ReplyDelete
  5. selalu raihan guna time belajar dulu. tampal tepi dinding. sebelum tidur baca nota kecil.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...