entry mintak maaf | Cik Siti

Thursday 5 July 2012

entry mintak maaf

assalamualaikum and a very good night....

sebelah blog sebelah lagi kerja nak buat jap lagi

malam ni maybe cik siti tak dapat nak blogwalking ke blog korang sebab ada kerja yang harus di siap kan secepat mungkin.......tapi sebelum wat kerja, aku update dulu entry....kot satgi ada yang kata

 aku lupa diri....
da dapat follower ramai terus senyap menyepi....
entry update sehari sekali...
masa nak promosi blog bukan main lagi...

kan da makan diri sendiri....
tapi sebelum korang lebih2 kata aku lagi....
aku nak mintak maaf melalui entry...
aku akan blogwalking di esok hari....

di harap korang tak marah2 aku lagi....
terima kasih sebab baca entry tak seberapa ini...
hanya meluangkan masa untuk menghiburkan hati.....
kalau tak update entry pada malam hari...
tak lena aku di buatnya nanti...



perrghhhhhh ayat aku.....ni spontan k...tak dak script pun naaa......hehehe....selamat malam korang......comment2 la entry aku....so that aku terjah korang punya blog esok.....^_^

4 comments:

  1. http://hunyieda.blogspot.com/2012/06/1st-giveaway-by-fatin-fatini.html jemput join..banyak hadiah menarik sini..

    ReplyDelete
  2. haha.. wah! memang blogger sejati :)

    ReplyDelete
  3. haha, relex la . dh free nnt blogging la ok !

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...