Jawapan untuk teka teki Albert Einstein | Cik Siti

Tuesday 3 July 2012

Jawapan untuk teka teki Albert Einstein


bagi sesapa yang tak tau apa teka teki tuu...ce tengok SINI...

da tengok???
da try jawab??????
adakah anda termasuk dalam 2% tuu???

ha, AKU ADALAH SALAH SEORANG YANG MASUK DALAM 2%....

(bangga kejap).....

korang nak tau jawapan dia???
setelah 1 jam setengah aku cuba selesaikan.....

inilah hasilnya...

korang kena buat macam aku ni...kalau main pikir tapi tak tulis, boleh jadi gila oooo...



nak tau jawapan dia tak???

orang JERMAN yang bela ikan....hehehe....

aku dapat jawapan ni sendiri k....tanpa dapat bantuan daripada mana2 sumber...


baru tadi, iaitu lepas aku da dapat jawapan, aku baru cari kat google jawapan untuk teka teki tu...then aku jumpa ni.....


jeng jeng jeng.....


siap dia bagi solution lagi...haaaaa

^_^ wink wink

1 comment:

  1. 1 jam 1/2?? lama tu!! gua buat 5 minit je! Mmg betul Jawapan Org Jerman..Nak tau caranye...email Ir Abd Rahim abd rahaman...email to airis.pmc@gmail.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...