DiGi Live Zero | Cik Siti

Tuesday 3 July 2012

DiGi Live Zero

sementara aku tunggu comment2 dari korang untuk menyuruh aku berblogwalking ke blog korang tuu....

aku pun usha la nuffnang and check la BE...(memang sungguh aku tak dak kerja)...pastu aku jumpa la benda ni.....


DiGi Live Zero tuu aku baru ja dapat.....
yang 2 di atas tuu da lama da diaorang menari2 kat blog aku....heheh...
Alhamdulillah...rezeki anak tekak....

korang tau apa benda DiGi Live Zero tuu??

benda tuu adalah FREE mobile browsing....aku ulang it's FREE!!!

korang tak nak ka???

kalau korang nak tau apa lagi boleh buat dengan adanya DiGi Live Zero tu, ce tengok SINI...

terasa macam aku ni buat iklan DiGi ja....cuma aku tak pakai baju kuning ja....ahaks....

4 comments:

  1. untung la dpt.. sy x pernah merasa sbb ada iklan google sesat kat blog saya dan x dpt di buang.. so nuff x bagi status gliterrati

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...