gathering blogger? | Cik Siti

Monday 2 July 2012

gathering blogger?


korang mesti pernah pegi kan gathering blogger2 ni.....
ada orang cakap, join la gathering blogger ni...bukan untuk publisiti tapi untuk kenal2 member2 blogger.....
gathering ni jugak membuktikan yang korang bukan penipu, hanya berselindung di belakang blog korang ja....kira sapa yang attend gathering tuu jujur la pada orang....

ok, aku ni tak pernah nak attend gathering....kadang2 teringin gak nak gi..nak kenal2 ngan blogger2...nak kongsi pengalaman....tapi apakan daya...huhu

antara sebab2 nya :

1 - selalu ganthering nun jauh di KL sana...aku pulak nun jauh di utagha....(kot2 geng blogger utagha nak wat gathering, ajak la k.....)
2 - aku ni agak pemalu...(ahaks....mengada la kau cik siti)


tuu la sebabnya....sebab jauh ja...susah la.......

kalau dekat utagha ni senang aku nak pi....kalau ada orang ajak...aku akan p..tapi area utagha la and also kalau time tuu aku tak busy (eh, mengalahkan PM plak busy dia...hahah)


p/s : korang yang belum join GA dari cik balqis tuu sila la join....klik banner yang ada kat sidebar aku tuu...heheee

6 comments:

  1. huhu..sama iman..iman pun jauh juga nun selatan..1 masalah lg makayh xmemberi perlepasan utk bergerak jauh..=(

    ReplyDelete
  2. saya pun x pernah join mane2 gathering blogger..kalau ada memang nak join

    ReplyDelete
  3. akak pun kat utara gk... xpernah join lg gathering blogger ni...

    ReplyDelete
  4. a'ah kan ..teringin gak nak join ^_^ hee~~

    ReplyDelete
  5. korn bru skali je join gathering blogger itu geng GBS

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...