Unproductive day | Cik Siti

Sunday, 23 March 2014

Unproductive day

Assalamualaikum...

hari ni memang sangat2 unproductive...mau tak nye....bangun je tidur dah sumbat nasi lemak, pulut sambal dengan karipap masuk perut.....then berehat macam orang buat kerja sehari tanpa rehat, padahal baru je bangun tidur......malam pulak pergi kenduri...makan lagi....

nak tulis entry pun tak tau nak tulis pasal apa, so aku tulis la pasal hari yang malas nak buat kerja.....kononnya nak diet la cuti mid sem ni...tapi, hari pertama di rumah, dah kau sumbat macam2 dalam perut tuh...acane nak diet cam ni...esok ada kenduri lagi...maybe hari Isnin la kot start berdiet ni.....


apabila ditanya pasal umur, ramai yang tidak percaya saya ni dah 23tahun...hahahhahah....saya bukan kanak-kanak lagi ye....

chicken brooth "indonesian style" with rice cake tu rupanya adalah soto....nama bukan main gelemer lagi...hahahha

yang rainbow rice tu pulak adalah nasi hujan panas...ha, nak jugak nama gelemer....hoish....ingat orang je nak nama gelemer...makanan pun nak jugak la....hahahha



wedding bertempat di Sunway Carnival Convention Centre, Penang....


nah..muka tanpa pencuci muka dan moisturizer....jerawat dok ada setempek kat pipi and dahi....

selamat malam


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...