wahai en/puan nuffnang | Cik Siti

Monday 2 July 2012

wahai en/puan nuffnang




korang tengok tuu...ada bintang satu ja kat "large rec"

ha, MENGAPAKAH??? 

kalau tengok guide dia, memang da betul da kedudukan iklan between entry tuu....
da seminggu jugak la sejak aku ubah iklan bagi duduk tempat yang betul....

aku pun tak tau kenapa.....

then aku anta "surat cinta" kat nuffnang


fuuhhhh...naseb baik reply..ingat tak mau reply da....



cinta berbalas akhirnya....malu jugak la...aku tanya dalam bahasa melayu kot (sebab aku masa tuu rushing nak tau sangat masalah blog aku ni)....pastu dia reply english...hamek kauuuu....
naseb baik la dia paham....
kalau dia reply "I don't understand a single thing that you talking about"....ha, mampus la tuu.....hehhee


btw, thanks nuffnang....sebab jawab pertanyaan walaupun lambat...ingat tak mau layan da....huhu





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...