what do you feel if someone...... | Cik Siti

Wednesday 10 April 2013

what do you feel if someone......

assalamualaikum...

"what do you feel if someone read your entry for a long2 time ago...and then 3 weeks ago, he SMS you and until now"

that's what happening to me right now....and maybe dia akan baca jugak entry yang ini....
dia cakap dia da lama da usha blog aku...aku macam 

"WHAT!!!! kenapa blog aku? kenapa bukan blog orang lain? why me? why? aku tak bersalah dalam hal ini!"

by the way, cerita ni start bila aku tanya macam mana dia amik number aku ni....dia kata kawan dia bagi...aku tanya lagi, macam mana kawan dia tau number aku....tanya macam polis dah aku ni....hahhaha....seriously memang kalau aku nak tau sesuatu, aku akan tanya sampai aku dapat jawapan yang aku puas hati...itulah fitrah perempuan...hoho...padahal aku tau dah macam mana dia dapat number aku...of course la dari blog aku ni...sebab number tuu hanya untuk aku berinteraksi dengan customer2 aku ja....(cheehhh ada customer lagi)...aku just nak tau macam mana dia boleh baca blog aku sampai dia terjumpa number aku tuu....

dia cakap la, dia da lama usha blog aku...and selalu jugak dok kritik blog aku bersama kawan dia....(huh...nasib baik kritik, bukan kutuk...kalau kutuk, memang naiya la dia aku kerjakan!) ...

aku tanya la, kenapa blog aku...bukan blog orang lain....

dia cakap "sbb nk taw diary seseorg yg agak comey bg sy" (blushing da aku ni)
aku cakap la...kenapa bukan blog Fatin Liyana? dia cakap bukan taste dia....like seriously, dia comey apa....pelik la awak ni...


ok fine la kalau dia cakap macam tuu....and dia kata kawan dia (yang dok sama2 kritik blog aku tuu) yang bagi number aku lepas dia mintak nak number awek sorang.....pun boleh eh macam tu???hahahhahah

tapi boleh diterima pakai jugak la....tapi segan la weh...orang dok baca blog aku, pastu msg aku plak....dalam kepala otak ni asyik dok tanya kat diri sendiri ja....mesti annoying kan baca blog aku...mesti ramai yang tak suka kan.....malu weh....rasa macam syok sendiri pun ada gak tulis blog ni.....huhu

apa2 pun,

THINK POSITIVE...lantak la orang nak cakap apa pun....sebab aku tak kacau pun hidup orang...orang ja yang selalu kacau hidup aku.....


sayonara....until we meet again....xoxo <---ni memang sangat tak leh blah....hahahha





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...