cik siti da kurus? | Cik Siti

Monday 15 April 2013

cik siti da kurus?

assalamualaikum...

ada orang cakap cik siti da kurus, sebab dia tengok gambar ni....
hoho, kurus ke? aku rasa berat aku da naik kot sekarang...huhu...

kat bawah ni pulak gambar dulu...


ha, aku tau sebab apa nampak kurus dalam pic yang first tuu....sebab aku dudup cenggitu...cuba aku kalau aku duduk straight cam ni...memang sama ja besarnya...tak dak kurus pun...hahhahha


nak beli sabun dan krim PMC?sabun and krim PMC ni pure organik....dari tumbuhan...bukan dari lemak haiwan....kalau cuci, akan tanggal segala kotoran, compare dengan lemak haiwan yang akan menyebabkan kotoran tu melekat....
lihat SINI kalau berminat

6 comments:

  1. salam =)

    nsib bek buh pic time dolu2..mmg da krus la cik siti...hehe sekrng muka da xstembab dulu.hehe ;p

    ReplyDelete
  2. betul la.. dah kurus akak tengok awak siti.. hehe.. =)

    ReplyDelete
  3. cik siti memang nampak kurus... hehehe...

    ade betul gk tu, kalau lain-2 sudut gambar, mesti pandangan orang pasal gambar pun lain... hehehe... kot...

    ReplyDelete
  4. eh eh, agak lah. sbb gambar sebelum tu nampak chubby kot, hehe :D

    ReplyDelete
  5. gambar atas kurus cikit dari gambar bawah :)

    ReplyDelete
  6. @Maria Menado~ tak da mknanya kak...angle snap pic tuu yg mnampakkan sy kurus...hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...