berbowling bersama | Cik Siti

Saturday 13 April 2013

berbowling bersama

assalamualaikum....

lama dah kot tak main bowling...dok kempunan 2 minggu sudah lagi...huhu...tapi malam ni, hajat aku tercapai jugak....sebab????

sebab satu family pergi main bowling....weee!!!!!!!

bermula dengan ayah, mak, adik number 2, adik number 3, adik number 4...semua join sekaki.....
nothing much wanna story mory to uolls....tengok ja la gambar2 yang aku selitkan kat bawah ni....

from left, adik number 3, adik number 2, kakak sulong (aku la tu), adik bongsu

nampak macam kurus (eh, kurus ke??? tak tau la...aku nampak macam kurus ja dalam pic ni) tapi jangan tertipu!!! kalau jumpa depan2 memang tak macam ni la....da chubby sikit da sekarang...al-maklumlah...dah bahagia...opsssss teeetttttttt

from left, ayah, mak dan anak sulong (aku lagi)

psttt...nak tau something tak???? masa dulu mak aku mengandungkan aku, dia takut...nak tau tak dia takut pa??? dia takut nanti aku keluar sebelah hitam, sebelah putih...hahahhahahhahahahahhahahah


ok, good night guys.....

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...