birthday girl!!! | Cik Siti

Friday 19 April 2013

birthday girl!!!

assalamualaikum.....

today is my friend birthday...urghhh...i mean yesterday (18 April 2013)....

the day before her birthday, me with deeba (my housemate) went to watch Oblivion at Sunway Carnivall....bukan sunway lagoon okeh!
sementara tunggu movie tu start, sempat la kitaorang gi beli hadiah untuk cik Muna (birthday girl) dan aku pulak teringin nak makan cookies kat subway tuu....3 keping RM4...woooawww!!! sapa tak mau??? so aku and cik deeba pun grab la 3....hehehhehehe.....kalau makan banyak sangat, memang muak....sebab terlalu manis.....memang tak makan bagi abis pun la.....kitaorang seludup benda ni masuk cinema...hahhahaha..untung la handbag aku besar...so, everything sumbat2 ja masuk beg......psssttt...korang kalau tak pernah try lagi cookies ni...sila la try....ermmmm...bagi aku sedap la...tak tau la bagi korang macam mana....
tengok, punya la besar cookies ni.....


dan yang ini pulak hadiah for the birtdhay girl.....cik Muna ni suka letak hiasan kat meja study dia...dia cakap peneman untuk study...so aku and cik deeba cari la benda yang dia boleh letak atas meja study dia tuu....sebab tuu la aku grab benda ni....kecik ang comel..... ^_^ hope she will like it....




nah...ni la KAMI!!!
celebrate birthday at KFC Kulim....

from left (front) : me (cik siti), cik deeba, cik su
from left (behind) : cik muna (birthday girl), cik aja

update entry selepas balik dari kulim..dan di schedule kan untuk post tomorrow....

#.tomorrow got class maa.....8 in the morning.....so need to sleep now...good night

3 comments:

  1. Happy birthday buat beliau...
    Comel hadiah tu..

    ReplyDelete
  2. waa.. hepi belated birthday~~~~~

    cik iemah sitii... hehe. snowball.. mcm mygirl. hehe.

    ReplyDelete
  3. Hepi bufday to ur friend ♥

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...