cannot sleep without this things | Cik Siti

Thursday, 11 April 2013

cannot sleep without this things

assalamualaikum....

lately cik siti memang susah sikit nak tido....kalau tido pun dalam kul 3-4 pagi baru boleh lelapkan mata....insomnia maybe.....

macam2 benda dah cuba.....tapi benda2 ni yang sangat berkesan....

yang kat atas ni memang wajib...baru selesa nak tido....

benda ni semua di letakkan selepas mandi...

johnson baby bedtime powder = tabur atas badan
minyak hangat = letak kat perut
vaseline 100% petroleum jelly = letak kat tapak kaki
vaseline lotion = letak kat kaki and tangan

lepas letak semua ni, baru rasa nyaman sikit nak tidur.....


ni pulak pakai seminggu sekali....Daiso charcoal mask and satu lagi charcoal and cypress facial mask....


kalau dulu memang malas nak pakai semua ni...tapi sekarang da 22 tahun da kot....kena la jaga tuu semua....kita ni makin tua...bukan makin muda....skin undergo ageing..so kena jaga la naa....tak lama lagi nak kawen...satgi laki lari sapa susah? aku da bagitau awal2 da na.....so, jangan salahkan aku pulak nanti...hehehehhe


have a nice day ^_^


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...