ber'WeChat' | Cik Siti

Tuesday 9 April 2013

ber'WeChat'

assalamualaikum

terasa agak ketinggalan pulak bila berbicara pasal WeChat ni....huhu...aku baru download WeChat masuk dalam fon....so ni adalah first time kot pakai WeChat ni...

apa yang aku boleh konklusinya di sini adalah, wechat ni macam gabungan antara whatsapp + bbm....sebab dia ada QR code!! so tak payah nak risau pasal no fon korang....and by the way...dia boleh search sapa sekitar kita yang pakai wechat.....perghhhh...aku tengok, ramai da yang dalam contact aku ni ada wechat....

first time aku pakai, memang agak pening kepala...complicated sikit daripada whatsapp....(semua benda pun complicated kalau kita mula2 pakai...) 

so now, nahh, QR code aku....add la...jangan malu...jangan segan....


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...