PMC : khasiat rumpai laut gred AAAA ( hijau ) | Cik Siti

Tuesday, 30 April 2013

PMC : khasiat rumpai laut gred AAAA ( hijau )

assalamualaikum....

sekarang cik siti dah ada stock PMC (rumpai laut) gred AAAA iaitu warna hijau....kalau tengok pada gred pun korang da tau... ada 4 A....so dia punya khasiat 2 kali ganda daripada gred AAA (ungu)

itu tangan cik siti sendiri ok...hahhaha...

Zahran BioPureMarineCollagen

Gabungan 3 grade PMC....

PROMOSI !!! RM15.90 for 250ml...extra 3 grade Pure Marine 

Collagen (AA, AAA and AAAA)

interested? PM now....limited stock....

p/s : lagi banyak order, lagi murah!!!!!!!!!!


contact : 0195509742 (siti)

or visit our page...HERE



KHASIAT PMC GRED AAAA

Klorofil dalam PMC sangat kaya dengan 
Zink ~ menggalakkan kesihatan yang baik
Selenium ~ melindungi dan memperbaharui sel2 tubuh manusia.
Vitamin E ~anti penuaan, melicinkan kulit dan mencerdaskan otak.
Vitamin C ~ melembabkan kulit, meningkatkan daya tahan terhadap penyakit dan mencergaskan badan.
Vitamin A ~ Memperkuatkan fungsi jantung dan penglihatan
Omega-3 ~ Melicin & menganjalkan kulit.

Dengan gabungan zat yang ada dalam PMC berserta dengan kehadiran klorofil, PMC gred ini mampu:-
1. Memperbaiki luka atau lecet.
2. Membersihkan jaringan-jaringan tubuh manusia.
3. Membersihkan darah.
4. Membantu hati untuk menghasilkan sel darah merah. Orang yang sihat mempunyai lebih banyak sel darah merah berbanding mereka yang sakit.
5. Membersihkan organ dalaman manusia.
6. Meningkatkan kekebalan tubuh terhadap radikal bebas.
7. Melancarkan peredaran darah.
8. Memperbaiki sistem pencernaan, saluran kencing dan sistem pernafasan.
9. Anti barah.
10. Anti keradangan.
11. Kaya dengan antioksida - awat muda.
13. Melawaskan pembuangan air besar.
14. Memperbaiki masalah anemia (kekurangan sel darah merah)
15. Sangat baik untuk mereka yang kurang makan sayur.
16. Meningkatkan kadar oksigen dalam darah.
17. Mencerdaskan otak.
18. Melicin, melembab dan menganjalkan kulit dan seluruh bahagian badan.
19. Memperbanyakkan air susu. (bagi mereka yang baru bersalin)

Ia umpama gandaan dari gred yang sedia ada iaitu gred AAA (purple) dan gred AA (kuning). 

Perlu diingatkan.., oleh kerana khasiat pada PMC hijau adalah berganda dari yang purple.. makanya jgn la minom byk2. mkn 1-2 sudu besar pmc sekali hari dah memadai. 



KEBAIKANNYA


1) Amat berkualiti berbanding Gred AA (kuning) dan juga Gred AAA (ungu)
2) Mengandungi kadar kolagen yang sangat tinggi (Anggaran kolagen 700ml dalam sekilogram)
3) Kurang berbau
4) Saiz lebih besar
5) Lebih tahan lama meskipun tidak disimpan dalam peti ais
6) Mampu merawat penyakit kronik dan juga merawat kecantikan kulit (2 dalam 1)
7) Mengandungi klorofil yang tinggi



PANTANG LARANG

1. MESTI minum 3 liter air (ukuran 3 botol air mineral besar) sehari.., kerana PMC ni akan menyerap air dalam badan untuk membersihkannya dari garam, gula, kolesterol yang berlebihan. Jika anda kurang minum air, kulit anda akan kering dan tidak halus. 

2. KURANGKAN minum minuman berkafien seperti kopi, nescafe, teh, minuman bercoklat dan cola kerana bahan kafien ini menghalang badan kita dari menyerap zat pada PMC. kalau nak jugak2 minom..maka jarakkan waktu pengambilan pmc tu dlm 2-3 jam..kasik khasiat pmc diserap badan dulu...contohnya kite mkn la pmc tu dlm jam 7pagi...kol 10 pagi tu..boleh laa minom teh or kopi..tp kalo boleh..jgn minom terus.




3. KONSISTEN dalam mengambil PMC. Bukan hari ni minum, esok tak pas tu lusa sambung balik. PMC ialah bahan semulajadi. Ia tidak mempunyai lemak untuk disimpan oleh badan. Khasiatnya akan diserap dan  digunakan oleh badan sepenuhnya pada hari ia di ambil. Badan kita bukan seperti PETI SIMPANAN yang akan menyimpan zat2 tersebut. Jadi, kalau nak cepat cantik, cepat mulus, .. minumlah PMC anda setiap hari pada waktu yang tetap. 




Tanda-tanda PMC berkesan ialah..
1. Kerap buang air kecil.
2. Lawas membuang air besar.
3. Bau badan hilang.
4. Ketagihan terhadap minuman berkafien berkurang/hilang.
5. Terasa amat segar semasa bangun pagi.
6. Tiada lagi sakit2 badan.
7. Kulit menegang dan kesan penuaan beransur hilang.
* Kesan2 di atas hanya akan berlaku jika anda minum banyak air. Kurangkan minum minuman berkafien




APA YANG PENTING ADALAH KONSISTEN!!!!!!!


for more info about PMC products, please visit THIS PAGE




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...