Nasi Lemak Royale, Alor Star | Cik Siti

Sunday 21 April 2013

Nasi Lemak Royale, Alor Star

assalamualaikum....

semalam aku teman mak aku gi ambil adik aku dekat kuala kedah...dia (adik aku) gi jalan2 kat langkawi dengan kawan2 dia....lepas ambil dia, kami singgah kat nasi lemak royale, aloq staq....ni kali kedua aku makan kat situ....



sampai2 ja aku terkejut tengok...sebab apa?? sebab dia punya beratoq....tuuu diiiaaa aku rasa dalam 20 orang kot dok berdiri tunggu turn....nak tau dak sebab apa ramai sangat? sebab nasi da abes...diaorang gi amik nasik....punya la sedap nasi ni sampai orang2 sanggup tunggu...

tapi apa yang bestnya...bila nasi sampai, daripada 20 orang dok berdiri tunggu nasi tuu, tinggal la 3 orang ja dalam masa 5 minit selepas nasi sampai...sebab service diaorang memang terbaek la!!! sepantas kilat ja....

korang kalau tak pernah pegi lagi, sila la try.....kot2 la nak mai jalan kedah...korang wajib try nasi lemak royale ni....rasa dia macam nasi minyak....

4 comments:

  1. Alaaaaa. Baru je g kedah bulan lepasss. Mesti bestkan kalo org ramai2 ni

    ReplyDelete
  2. 2 thn dok sana..tp xpernah p try..huwaaaa..teringin pulak.

    ReplyDelete
  3. Alamak nak try la tp xtau sangat jalan kat alor star ni..

    Kalau dekat dgn UUM senang skit nak p... hehe

    ReplyDelete
  4. InshaAllah.. satu hari nanti. hehehe.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...