Koleksi borang kiriman domestik | Cik Siti

Wednesday 24 April 2013

Koleksi borang kiriman domestik

assalamualaikum....

aku mula bergiat aktif dengan business online ni pada awal tahun ni....so sekarang dah masuk 4 bulan macam tuu la aku dah berbusiness....bermula dengan Daiso Charcoal Mask....sampai la ke sabun PMC (pssttt...sapa yang tak tau...sekarang tengah berlangsung promosi untuk sabun PMC dan juga PMC...apa tunggu lagi...jangan lepaskan peluang ni!!!!!!)

so dah banyak kali la aku pegi pejabat pos tuu...boleh dikatakan setiap minggu, akak kaunter tu akan nampak muka aku sekurang kurangnya 2 kali dalam satu minggu...ha....kira da boleh tau la...muka ni ja yang selalu dok p pejabat pos...huhu...

so banyak la borang poslaju yang aku ada...and aku simpan untuk bukti yang aku dah hantar kepada pembeli.....^_^

ni baru sebahagian daripada borang poslaju.....


rasa macam best pulak kumpul borang ni...hehehhe....(memang da buang tebiat da cik siti ni)..macam dah tak dak benda lain nak kumpul...haish....orang lain kumpul setem, duit syiling lama...aku pulak kumpul borang poslaju...hahhaahahha.....=P


korang pulak kumpul apa? ada tak yang kumpul borang poslaju sama macam cik siti ni? huhu


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...