Saya Nak T-Shirt I Love Korea Dari UzairOthman.com | Cik Siti

Sunday 14 April 2013

Saya Nak T-Shirt I Love Korea Dari UzairOthman.com

assalamualaikum


kalau nak join, klik BANNER ya....

Ceritakan dengan menarik kenapa anda inginkan T-Shirt I Love Korea 

kenapa aku nak t-shirt I love Korea? ha, sebabnya aku tak berkesempatan lagi nak pi korea...so, tak dak lagi la t-shirt i love korea ni....perghhh...sapa tak minat korea kot.....aku ni peminat setia cita korea....running man of course number one....balik rumah tiap2 minggu semata mata nak tengok running man kat tv....pastu drama yang selalu main masa weekdays....isnin hingga khamis pukul 9 malam....memang akan aku tengok marathon masa weekend....al-maklumlah...life as a student katakan....huhu...eh2...ada kena mengena ka kenapa aku nak t-shirt i love korea ni? aku memang suka kumpul benda2 dari negara luar.....baju i love (nama negara) setakat ni baru ada 2....kalau dapat yang i love korea ni, jadi 3 la (buat macam korang tak pandai kira plak kan..huhu)

tu ja kot sebab aku nak t-shirt i love korea ni.....satgi tulis panjang2...tak larat pulak nak baca...huhu...hopefully dapat la tambah koleksi baju....^_^


korang tak nak join sekaki ka? jom la.... 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...