shopping at Zalora | Cik Siti

Wednesday 3 April 2013

shopping at Zalora

assalamualaikum

first of all aku just nak bagitau yang aku pun ada dapat jugak email dari Zalora....i mean, bukan email la....comment....


and aku tau ramai yang dah dapat comment dari Zalora...am i right?

sebenarnya dah lama dah dapat comment ni...19 March 2013 hari tuu lagi...and aku ada order bracelet, but out of stock...so 1 April 2013 hari tuu baru order benda lain.....

parcel ni sampai semalam (2 April 2013) cepat kan! tapi aku baru pergi amik hari ni kat lobby college aku....
seriously, perkhidmatan Zalora ni memang AWESOME!!!!
order hari ni, and esok dah boleh dapat...itu pun kalau tak da aral melintang la

aku ingat benda apa la yang sampai...sebab aku ada order barang dari Zalora and also dari sorang member ni.....ingatkan barang yang aku order dari member aku la sampai....tapi bila tengok kotak ni, it's from Zalora...tapi ni kotak kasut!!! adakah aku salah order?





apabila dibuka kotak tuu, ada benda ni!!!
yes! yang ni la yang aku order....cincin and also rantai yang diletakkan dalam kotak kasut! ahahhaha...tapi tak pa...aku memang memerlukan kotak kasut pun...sebab nak letak kasut la....
and the also give receipt...walaweyh, TERBAEK!!!


nanti lepas ni nak try order benda lain pulak la....weeee!!!!!

5 comments:

  1. Setakat ini saya belum pernah membeli-belah di zalora lagi.

    Terima kasih sebab kongsi pengalaman ya Cik Siti. :)

    ReplyDelete
  2. yeke.. seronok ya.. shopping online ni.. hehe,,

    ReplyDelete
  3. la ingt kasut tadi..hihi

    ciksu punya blom lagi..
    ciksu pon dapat komen juga dari zalora

    ReplyDelete
  4. kemain sampai letak dalam kotak kasut ek, hehe.

    psstt, tahniah cik siti sebab dah pakai domain ^^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...