isu tentang PMC lagi? | Cik Siti

Saturday 20 April 2013

isu tentang PMC lagi?

assalamualaikum....

ni sambungan daripada entry aku yang INI

"isu Satu blog (aku rasa bukan satu blog...sebab aku pernah baca dekat 2 3 blog, ayat sama ja...copy paste) buat kenyataan mengenai rumpai laut yg tidak mengandungi protien (kolagen),hanyalah satu teknk buruk dalam perniagaan . kehadiran rumpai laut mentah dalam pasaran menyebabkan byk produk collagen tidak jalan ..

Bukti yg menyatakan Rumpai Laut membantu mengekalkan kolagen dlm kulit-Dr Muta Harah Zakaria.. Pensyarah Jabatan Akuakultur Fakulti Pertanian, UPM

Sumber:Berita Harian.
Isnin, 15hb April 2013
petikannya:
"rumpai laut mengandungi kandungan mineral,asid amino dan beta karotein yang tinggi bagi membantu mengekalkan KOLEGEN dalam kulit"..
Bukti yg menyatakan Rumpai Laut membantu mengekalkan kolagen dlm kulit-Dr Muta Harah Zakaria.. Pensyarah
Jabatan Akuakultur Fakulti Pertanian, UPM

Sumber:Berita Harian.
Isnin, 15hb April 2013
"



promosi untuk bulan April : Sabun PMC dan PMC harga runtuh

nak tau kenapa aku buat promosi dan harga runtuh untuk PMC? sebab aku nak suruh korang cuba...tengok kesan dia...so that korang tak perlu la nak cakap without trying....PMC ni tak da kesan la...apa la....and then, who wanna trust you?
tak cuba, tak tau ok!

3 comments:

  1. yang tab tu,awak rujuk sini :

    http://www.kisahemasputih.com/2013/02/tutorial-cara-nak-gabungkan-widgetgadjet.html

    :)

    ReplyDelete
  2. wah.. berkhasiat betul semuanya.. patut berseri cik siti kite ni. hehe.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...