apa yang aku rasa bila berblog? | Cik Siti

Monday 15 April 2013

apa yang aku rasa bila berblog?

assalamualaikum...

kali ni just a simple entry that i would like to share with uolls....
do you want know how i feel when i wrote an entry?

aku rasa benda kat sekeliling aku seolah olah freeze sebentar....rasa macam aku sorang ja yang tengah menaip entry....and lagi satu, berblog ni buat aku lupa perasaan aku ketika tuu...contoh macam sekarang, aku tengah sedih....then aku tulis entry....masa aku tulis entry tuu, aku lupa yang aku tengah bersedih....

berblog jugak la aku dapat ignore all those things that hurt me a lot for the past 5 years....

biar la orang nak cakap aku ni syok sendiri ka cakap sorang2 ka....as long as i dont disturb your life, it's enough....

p/s : minggu ni and minggu depan maybe jarang da aku update...sebab jadual pack sangat...8 pagi sampai 5 petang....seriously, tak tau la macam mana nak handle..huhu...

have a nice day u guys... ^_^

2 comments:

  1. Same with me. Kadang-kadang, tak sedar pon masa berlalu dengan pantas sebab terlampau leka dengan dunia blog. Terus lupa akan dunia sekeliling.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...