PRU13 : Pasal Dr Mazlan dan Anwar | Cik Siti

Tuesday 30 April 2013

PRU13 : Pasal Dr Mazlan dan Anwar

assalamualaikum...



"Orang seperti Anwar Ibrahim tidak layak menjadi pemimpin Pakatan Rakyat, berilah kepimpinan kepada orang baru pulak, pimpinan PAS lagi ramai yang tak menjual agama demi undi. Anwar Ibrahim tidak layak menjadi PM sekiranya PR menang. Dasar PKR sebagai parti paling banyak bertanding kerusi melebihi PAS, bukan bawa agenda Islam, bukan ada Majlis Syura, bukan dasar Islam pun.

Serahkan yang hak kepada mereka yang berhak.

Kepada yang kata kita menentang Anwar sebab kita anti-anwar, itu salah sama sekali! Kita menentang ideologi, dasar mencabar akidah yang dibawanya. Ideologi ini sepanjang masa akan menjadi ancaman buat islam, dan hari ini ideologi ini bertopengkan manusia bernama Anwar Ibrahim. Persoalannya, siapakah yang sudi menentang beliau dan menjadi katalis dalam tindakan ini?? Dan siapakah yang akan berada di sebelah sana membela tindakan Anwar Ibrahim?"


tak kisah la kita sokong mana2 pihak sekalipun....tapi kadang2 ni kita kena tau..kena amik tau apa yang berlaku....jangan dok tengok parti kita ja...tengok jugak parti orang len...pastu bandingkan....


selamat mengundi! =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...