PMC : sunquick penyedap rasa | Cik Siti

Wednesday 17 April 2013

PMC : sunquick penyedap rasa

assalamualaikum....

sebelum aku tulis entry ni, aku da minum satu gelas air sunquick dengan PMC....


sunquick tuu letak air sirap sikit.....sebab air sirap tuu menghilangkan bau PMC.....PMC ni aku masak dengan daun pandan..so bau PMC ni lebih kurang macam sirap la....serious tak da bau langsung PMC yang aku minum ni....yang aku rasa hanyalah air sunquick yang di tambah dengan agar-agar....perghhh...macam nata de coco da....hehehe

benda ni kena amalkan....kalau seminggu sekali ja dok minum, memang tak nampak kesan dia la.....ce try selang sehari...sebelum tidur or sebelum sarapan elok makan PMC ni....

tips dari aku la kan...korang amalkan waktu malam...sebelum nak tidur tuu...rajin2 kan diri buka fridge...amik satu sudu PMC ni, dan apply kat muka..jadikan sebagai mask...and da alang2 tu, amik 3 sudu PMC, letak dalam cawan...bancuh air manis...dan sementara dok tunggu mask tuu kering, korang boleh la minum air yang dah korang buat tuu....senangkan....

kalau nak dapat kesan tu, kena la BERDISIPLIN!! tak dak disiplin, memang say good bye la untuk nampak kesan dia.....


ok, aku mau tido sudah.....selamat malam...

assalamualaikum

6 comments:

  1. Huhuhu. Bila laa nina nk berdisiplin.... dua minggu sekali jea mkn kot

    ReplyDelete
  2. kalau tak letak sunqick dia rasa ape eh? sorry tak pernah try :)

    ReplyDelete
  3. BONDE MINUM DENGAN RABINA..DAN OREN SUNQUIK MMG SEDAP...

    YUMY...

    ReplyDelete
  4. @nadia kalau mkn pmc sja, tak campur apa2..dia tak rasa apa pun..cuma akan ada bau tak menyenangkan...and disebabkan bau tu, trus tak jadi nak mkn PMC....better minum dgn minuman manis....

    ReplyDelete
  5. AJ tak lalu....
    Last2 tersadai dalam peti ais..
    Camp[urlah apapun, tetap tak lalu nak telan...

    ReplyDelete
  6. betul minum mcm tu best....... xbau busuk.. hehe..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...