Testimoni cik siti sendiri bersama PMC | Cik Siti

Saturday, 27 April 2013

Testimoni cik siti sendiri bersama PMC

assalamualaikum....

masih ramai lagi tak tau apa itu PMC dan khasiatnya....PMC ialah nama singkatan bagi Pure Marine Collagen...ataupun lebih dikenali sebagai rumpai laut....

inilah rumpai laut berkenaan....yang ni korang kena rendam dan kena masak bagai...agak renyah...tapi hasilnya amat memberangsangkan.....


dan yang ini pulak adalah antara produk yang diperbuat daripada rumpai laut dan bahan2 organik.....sabun(gambar atas) dan krim (gambar bawah) PMC...

ni adalah aku....sebelum dan selepas guna PMC...aku makan dan letak sebagai mask...aku guna rumpai laut yang kena rendam dan masak tu.....tengok la hasilnya....selepas sebulan lebih aku guna....^_^


kalau korang nak tau lebih lagi pasal produk PMC ni...boleh ke SINI

bagi sesiapa yang berminat untuk membuat SIDE INCOME atau ada SEBARANG PERTANYAAN....sila pm aku kat SINI ataupun, boleh terus SMS ke number ni 0195509742...



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...