Sungai Petani : JEREBU | Cik Siti

Wednesday, 27 June 2012

Sungai Petani : JEREBU


ni view dari bilik aku........
nampak tak kat belakang sana...ada gunung....tuu gunung jerai......
kalau dulu gunung jerai tuu sangat jelas dari umah aku...tapi sekarang da samar2.....
mungkin sebab jerebu....
kalau dulu jerebu kat bandar2 yang macam Penang...KL.....ni kat Kedah pun da jerebu.....
naseb baik semalam hujan....boleh la udara dibersihkan....

ok, kat dalam pic tuu ada aku bulatan merah kan kan.....and ada titik hitam....itu jangan disangka alien turun dari langit plak....
itu hanyalah stain yang ada kat tingkap bilik aku......kalau aku tak bagitau satgi, jenuh wartawan pakat serbu kata tuu alien......hahhaha


kalau tgk pic ni plak....mana ada gunung jerai tu....ni masa sebelum hujan semalam.....


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...