the sims 3 | Cik Siti

Thursday 7 June 2012

the sims 3


hey brother and sister....sekarang ni musim hujan..(Tak tau la maybe kat sungai petani ja kot yang ujan tiap2 hari)....asyik bersin ja aku skrg ni...malam ja selsema....huhu.....seperti korang sedia maklum, aku ni sekarang tengah bercuti SAKAN....hehehe....

korang tau tak THE SIMS??

the sims ni aku kenal sejak dari darjah 6 lagi....dulu nama dia the sims....sekarang ada ada the sims 3.....
memang aku ni pemain yang tegar la...tak cukup sejam 2 jam, sekali main 4 jam....amekaw.....hahhahaha

meh la nak promote skit.....

APA ITU THE SIMS????




bagi yang tak tau apa itu the sims :
1- the sims adalah game
2 - game ni bukan macam game action...dia ni macam game orang,kita kena make over dia, kerja....keranya, kena jaga dia la...makan minum segala....(maybe PEREMPUAN la yang minat game ni)
3 - boleh buat rumah, design rumah..beli perabut segala....


NURAINI  <-----dia ni pun suka main jugak....sebab tuu la sekarang dia amik kos arkitek...katanya, sebab2 dia amik kos arkitek ni adalah kerana THE SIMS ni jugak la....hahhaha....sampai cam tuu skali la kan.....tapi serious best kot......tambah2 kalau korang tau CHEATs dia....korang takkan pernah bosan kalau tau cheat tuu....nanti aku buat entry pasal cheats dia.....sekarang ni aku just nak perkenalkan ja apa itu THE SIMS...hehhehe

3 comments:

  1. hi akak ...akak ada game ni kat PC akak kan...akak tau x.. tempat nak beli game ni ..kat area..petaling jaya?

    ReplyDelete
  2. hey ..you beli game ni berapa satu?

    ReplyDelete
  3. game ni bukan beli....tapi download....tau torrent? pakai tuu la...and kena cari link yang betul2 blh guna....nak download tuu pun amik masa seminggu...heheh....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...