tentang UPU | Cik Siti

Saturday 2 June 2012

tentang UPU


ok, ada yang tanya aku dentistry tuu dia kena brp pointer.....if aku tak silap la, 4 flat....macam medic jugak.....tapi depends jugak la U apa yang kita mintak....apa cakap ni kat IPTA k....IPTS tuu aku rasa dia tak kesah sangat....kalau dapat CGPA 3 ke atas rasanya da boleh dapat.....better korang refer kepada orang yang amik dentistry....sebab kos aku bukan dentistry....aku medic.....but aku rasa dia punya syarat lebih kurang ja kot......aku pernah mintak dekat MAHSA.....try la...kot2 boleh...sebab masa aku hari tuu diaorang cakap course dentistry da penuh....huhu...maybe bukan jodoh aku kot dengan GIGI ni....hehe


aku ada member, dia buat dentistry kat India...tapi tak ingat la apa U tuu......korang jugak boleh apply dekat PIDC (penang international dental college)....aku pun nyaris2 masuk situ.....PIDC ni 2 tahun pertama korang kena belajar dekat INDIA....then clinical year dekat malaysia.....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...