petua untuk orang constipation | Cik Siti

Saturday 2 June 2012

petua untuk orang constipation


constipation?? what's that?? huh tuu orang yang susah nak buang air besar.....
kalau korang ada masalah tuu, macam aku ni yang tak suka makan sayur, for sure la ada masalah tuu kan.....
aku dari semalam kot rasa macam nak buang air besar...tapi tak keluar2 pun....haish......tadi lepas aku makan tengah hari.....aku makan BETIK....guess what, tak sampai 1jam, terus terasa nak gi toilet..then tak sampai 10 minit, perut aku da kosong....hehehe.....senang kan...korang tak payah nak membazir duit sana sini nak beli ubat segala....makan betik suda.....

lagi satu, kalau korang nak tau, betik ni ada kandungan VITAMIN C 2X ganda daripada limau....tengok SINI ...


kesimpulannya, buah betik ni baik untuk kesihatan dan juga sangat sedap dimakan...hehehe





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...