PROTON nak bagi lagu dan E-kad PERCUMA | Cik Siti

Wednesday, 15 August 2012

PROTON nak bagi lagu dan E-kad PERCUMA

assalamualaikum....

tajuk tuu macam pelik...tak pernah pun PROTON buat cam ni kan kan kan??
ke aku yang tak tau???

ha, untuk pengetahuan anda2 sekalian.....
PROTON sekarang nak bagi lagu dan E-kad PERCUMA untuk hari raya yang bakal tiba ni....

eh2...e-kad tuu bkn PROTON bagi kat korang tau....diaorang just supply ja....then korang send la kat member2 korang......

nak tau lebih lanjut...sila ke SINI

saya da cuba...anda bila lagi??
siap boleh pilih2 lagi kereta....HEBAT o0o0...

kalau nak buat jugak e-kad ni....tekan SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...