makeover cik siti | Cik Siti

Thursday, 2 August 2012

makeover cik siti

assalamualaikum....

korang pernah make up tak????
aku ni teringin sangat nak make up...tak pandai.....
huhu
did u know....kita boleh nampak macam pakai make up walaupun kita tak letak setitik pun make up kat muka kita???


ni betul2 k...bukan main2...dan juga bukan pakai ilmu hitam ke putih ke.....kelabu ke....nehi2...aku tak guna semua ilmu warna2 ni....

aku hanya pakai ilmu......


SEBELUM



SELEPAS




apakah yang aku da buat???

hahaha..buruk beno....


nak tau aku pakai ilmu apa?? ilmu IT...hahaa
make over
pakai TAAZ

sesapa yang tak cuba lagi tuu...cuba la....=P
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...