makeover cik siti | Cik Siti

Thursday 2 August 2012

makeover cik siti

assalamualaikum....

korang pernah make up tak????
aku ni teringin sangat nak make up...tak pandai.....
huhu
did u know....kita boleh nampak macam pakai make up walaupun kita tak letak setitik pun make up kat muka kita???


ni betul2 k...bukan main2...dan juga bukan pakai ilmu hitam ke putih ke.....kelabu ke....nehi2...aku tak guna semua ilmu warna2 ni....

aku hanya pakai ilmu......


SEBELUM



SELEPAS




apakah yang aku da buat???

hahaha..buruk beno....


nak tau aku pakai ilmu apa?? ilmu IT...hahaa
make over
pakai TAAZ

sesapa yang tak cuba lagi tuu...cuba la....=P

9 comments:

  1. kalau nak hilangkan merah-merah kat dahi tu.. guna concealer.. :) pastu pakai bedak macam biasa..

    ReplyDelete
  2. you're beautiful. ececehh =)

    ReplyDelete
  3. kalau korn makeover cenggini agak2 ape jadik agak nya pastu kan? hehehehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. korn kalau make over....rasanya jadi macam clown kot...hehhe....gurau2 ja...

      Delete
  4. Pakai internet dan teknologi, macam boleh dilakukan :)

    Jemput singgah link di bawah ya :)
    http://www.kisahsigemok.com/2012/08/segmen-pengalaman-menyambut-kemerdekaan.html

    ReplyDelete
  5. Huhu..cantik make-upp..tapi.ade satu bende yang tak boleh buat kalau pakai make up. Iaitu, yang dekat mate tu..jangan sesekali jadikannye tajam macam ade ekor tu sebab ianye seperti menitu FIRAUN..harap maklum

    #info dari : kawan n ustazah ~

    #salam ramdhan..

    #selamat berpuasa :))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...